Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

01.jpg

Командою напряму покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» проведено ряд відео-обговорень з керівниками ЦНАП в районах, ОТГ та містах обласного значення щодо роботи ЦНАП в умовах карантину.

 

Пропонуємо вам ознайомитися з відео матеріалами за наступними тематиками:

  • Державна політика щодо надання адмінпослуг в умовах карантину (відео-обговорення 17 квітня 2020  року)
  • Як працюють ЦНАП у районних центрах в умовах карантину (відео-обговорення 10 квітня 2020  року)
  • Як працюють ЦНАП у малих ОТГ в умовах карантину (відео-обговорення 24 квітня 2020  року)
  • Як працюють ЦНАП у містах обласного значення в умовах карантину (відео-обговорення 29 квітня 2020  року)


Державна політика щодо надання адмінпослуг в умовах карантину

 

Учасники обговорення:

  • Людмила Рабчинська, заступник міністра цифрової трансформації України
  • Віталій Музиченко, заступник міністра соціальної політики України
  • Лариса Білозір, голова підкомітету з питань адміністративних послуг та адміністративних процедур Комітету ВРУ

Під час обговорення були розглянуті питання:

  • Бачення Міністерства цифрової трансформації щодо надання адміністративних послуг в умовах карантину.
  • Чи розширився перелік електронних послуг та чи збільшився попит на них?
  • Які кроки здійснює Міністерство соціальної політики для забезпечення послуг соціального характеру для населення?
  • Які особливості продовження виплати соціальних допомог та житлових субсидій?
  • Рекомендації Міністерства щодо дистанційного отримання послуг.
  • Особливості розгортання програмного забезпечення «Соціальна громада»
  • Які зміни очікувати від Парламенту у сфері надання адміністративних послуг?
  • Чи можна під час карантину надавати інші послуги, які не ввійшли до переліку обов’язкових згідно постанови КМУ?
  • Як працює мережа ЦНАП в умовах карантину та перспективи її розвитку?
  • Чи надаються послуги з отримання земельних ділянок?
  • Як функціонуватимуть органи соціального захисту після проведення децентралізації?
  • Чи планується інтеграції програмних комплексів «Соціальна громада» та «Вулик»?



Як працюють ЦНАП у районних центрах в умовах карантину

 

Учасниками обговорення були:

  • Марія Пастух, керівниця ЦНАП Радивилівської ОТГ
  • Ольга Шилко, керівниця ЦНАП Бобровицької ОТГ
  • Олександр Шульга, керівник ЦНАП Чаплинської ОТГ
  • Ольга Калініченко, старший експерт напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».

Під час заходу були розглянуті питання:

  • Які зміни у роботі ЦНАП відбулися у зв’язку з карантином? Які заходи впроваджуються?
  • Які є кращі практики щодо надання послуг у ЦНАП в умовах карантину?
  • Як працюють віддалені робочі місця ЦНАП? Як доставляються документи? Яке співвідношення кількості наданих послуг на ВРМ та в основному офісі? Чи змінилась кількість відвідувачів на ВРМ?
  • Які особливості роботи ПК «Соціальна громада»?
  • Як налагодити комунікацію щодо надання послуг соціального характеру для осіб 60+?
  • Яким чином надаються окремі групи послуг, зокрема послуги ДЗК?
  • Питання залучення коштів на придбання паспортної станції в громаді.



Як працюють ЦНАП у малих ОТГ в умовах карантину

 

Учасниками обговорення виступили:

  • Юлія Дашковська, керівниця ЦНАП Єрківської ОТГ
  • Роман Юрченко, керівник ЦНАП Кіптівської ОТГ
  • Оксана Романюк, керівниця ЦНАП Якушинецької ОТГ
  • Петро Макаренко, старший експерт напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою»

Під час заходу були обговорені питання:

  • Які зміни у роботі ЦНАП відбулися у зв’язку з карантином? Які заходи впроваджуються?
  • Як змінилася динаміка відвідування ЦНАП? Які послуги найбільш популярні?
  • Як ЦНАП комунікують з мешканцями щодо специфіки надання послуг, особливо з вразливими категоріями населення?
  • Кращі практики щодо комунікації з мешканцями у ЦНАП в умовах карантину?
  • Як надаються послуги в старостатах, на віддалених робочих місцях?
  • Як налагоджене надання соціальних послуг?
  • Чи є можливість впроваджувати дистанційну роботу фронт-офісу ЦНАП?
  • Чи виріс попит на електронні послуги?
  • Як органи державної та місцевої влади можуть допомогти ЦНАП в умовах карантину?
  • Рекомендації для налагодження ефективної роботи ЦНАП малих ОТГ під час карантину.


Як працюють ЦНАП у містах обласного значення в умовах карантину

 

Під час обговорення були підняті питання:

  • Які зміни у роботі ЦНАП відбулися у зв'язку з карантином?
  • Як змінилася динаміка відвідування ЦНАП? Які послуги є найпопулярнішими?
  • Які заходи впроваджуються в ЦНАП та як попереджають виникнення черг?
  • Який перелік послуг надається?
  • Інструменти дистанційної роботи ЦНАП та надання послуг
  • З якими викликами стикаються громади в умовах карантину і які заходи існують для їх вирішення?
  • Як налагодити дистанційну роботу офісу ЦНАП, в тому числі з використанням порталу «Дія»?
  • Чи користуються мешканці онлайн сервісами? Які для цього є можливості?
  • Як здійснюється кур’єрська доставка результатів послуг?
  • Які підходи до залучення персоналу використовуються? Як запроваджується вахтовий спосіб роботи?
  • Важливість оптимізації процесів та процедур надання послуг, особливо у сферах соціального захисту та реєстрації місця проживання.

Учасниками обговорення виступили:

  • Ольга Чайка, керівниця ЦНАП міста Ковель,
  • Світлана Яременко, керівниця ЦНАП міста Олександрія
  • Лариса Попсуй, керівниця ЦНАП міста Білгород-Дністровський
  • Роман Матвійчук, старший експерт напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».