Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

01.jpg

Ринки Литовської Республіки перебувають у фокусі розвитку Експортної стратегії України: Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі на період 2017-2021 років.

За рейтингом Світового Банку щодо легкості ведення бізнесу – Doing Business 2020 – серед 190 країн світу Литовська Республіка посідає загальну 11 сходинкузокрема, за напрямками:

  1. Процедура реєстрації права власності – 4 сходинка;
  2. Рівень забезпечення виконання контрактів – 7 рейтингова сходинка;
  3. Складність отримання дозвільних документів на будівництво – 10 місце.

У порівнянні з Doing Business 2019 рейтингова позиція Литовської Республіки покращилась на 3 позиції.

За даними Головного управління статистики у Харківській області у січні 2020 року зовнішньоторговельний оборот між Харківщиною та Литовською Республікою склав 6,2 млн.дол. США і збільшився у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року на 3,4 млн.дол. США. Темп приросту – 124,8%.

За абсолютним розміром зазначеного показника соціально-економічного розвитку регіону Литва перебуває на 13 сходинці серед 112 держав світу, з якими підприємства регіону мали зовнішньоторговельні операції.

Обсяг експорту харківських товарів до Литви збільшився на 4,2 млн.дол. США. та досяг рівня 5,3 млн.дол. США. Темп росту склав 476,8%, що майже в 4 рази перевищує загальнонаціональний показник.

За темпами росту експорту Литовська Республіка посідає 2 сходинку серед 27 країн-членів Європейського Союзу.

Пропонуємо ознайомитися з відомостями стосовно:

  1. Аналізу товарної структури регіонального експорту до Литви у порівнянні
    із національними показниками за результатами січня 2020 року;
  2. Пропозицій співпраці представників бізнесу Республіки в мережі EEN;
  3. Переліку джерел отримання ділової інформації стосовно: контактів суб’єктів господарювання в ЄС, торгової статистики, тарифних обмежень, ставок ПДВ на товари, країною походження яких є Україна;
  4. Долі ринку Республіки в обсягах експорту України у розрізі ТОП-3 товарних позицій відповідно до УКТЗЕД;
  5. Переліку провідних асоціацій, об’єднань бізнесу, торгових палат Литви, що можуть надавати сприяння регіональним компаніям у пошуку партнерів;
  6. Інформації про електронні торгові майданчики, бази даних підприємств Республіки, які можуть використовуватися харківськими підприємствами, як джерело пошуку ділових партнерів.