Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

06.jpg

При експорті українські підприємства стикаються з низкою нетарифних бар’єрів. Одним з таких бар'єрів є вимоги щодо маркування, які пред'являються до товару в країні імпорту.

Маркування – це свого роду «паспорт» товару, що засвідчує «особистість» конкретного товару. Це і механізм, який використовується виробником для повідомлення необхідної інформації кінцевому споживачеві з метою здійснення ним усвідомленого вибору.

За ініціативою Мінцифри відбулось експертне онлайн-обговорення плати за надання адмінпослуг. В обговоренні взяли участь 84 учасники, серед яких представники профільних центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, ЦНАП, всеукраїнських асоціацій, міжнародних організацій та громадськості.

За даними Державної митної служби України, за перші І півріччя 2020 року Україна експортувала кондитерську продукцію з цукру (код УКТЗЕД 1704) на суму 75,3 млн дол. США, що на 3,5% більше показника аналогічного періоду 2019 року. При цьому Україна експортувала цукрові кондитерські вироби в три рази більше, ніж імпортувала з інших країн.

Розпочався прийом заявок на четвертий раунд грантової підтримки МСП, якими володіють та керують жінки, в рамках Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України" (КЕУ).

Заходи з розширення бізнесу можуть бути спрямовані на підвищення продуктивності та збільшення виробництва, вихід на зовнішні ринки, розширення асортименту продукції, підвищення ефективності бізнесу завдяки запровадженню інноваційних та ІТ-рішень тощо.

В офіційному відкритті центру 1 липня взяв участь голова ХОДА Олексій Кучер.

Національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес ініційований Міністерством цифрової трансформації України. Проєкт має дві складові – це онлайн-платформа та офлайн-центри, які мають відкритися в усіх регіонах країни.